Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Κλειστά και τα πρατήρια την Τετάρτη

Οι πρατηριούχοι αποφάσισαν να συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις της Τετάρτης, διαμαρτυρόμενοι για την υπέρμετρη φορολόγηση των καυσίμων και το λαθρεμπόριο

Κλειστά και τα πρατήρια την Τετάρτη
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων και Εμπόρων Καυσίμων αποφάσισε να συμμετέχει στις κινητοποιήσεις της Τετάρτης που έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΒΕΕ (μαζί με την ΓΣΕΕ και την ΑΔΕΔΥ).
Στη σχετική ανακοίνωση οι βενζινοπώλες διαμαρτύρονται:
  • για τις υψηλές τιμές των καυσίμων και του πετρελαίου θέρμανσης
  • για την επιβολή πλαφόν μόνο στις τιμές λιανικής
  • για τον ανταγωνισμό από τα κυκλώματα λαθρεμπορίας, νοθείας και κλοπής καυσίμων
  • για την απώλεια δημοσίων εσόδων ύψους 1 δισ. ευρώ ετησίως από την παράνομη διακίνηση
  • για τις υψηλές τιμές του πετρελαίου θέρμανσης
Ζητούν παράλληλα κατοχύρωση των ασφαλιστικών δικαιωμάτων του κλάδου και διασφάλιση των αποθεματικών του Ταμείου και του ύψους των συντάξεων τους.



ΠΗΓΗ