Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Τσουνάμι απεργιών σαρώνει τη χώρα ολόκληρη την εβδομάδα

Από σήμερα σε εξέλιξη οι κινητοποιήσεις που θα κορυφωθούν την Τετάρτη και την Πέμπτη

Στα ύψη ανεβαίνει αυτή την εβδομάδα το απεργιακό θερμόμετρο: οι κινητοποιήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη ήδη από σήμερα για μια σειρά από κλάδους εργαζομένων και κορυφώνονται με τη 48ωρη γενική απεργία στον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα που έχουν προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ και η ΓΣΕΕ για την Τετάρτη και την Πέμπτη. Αυτή την εβδομάδα αναμένονται επίσης καταλήψεις υπουργείων και δημόσιων υπηρεσιών.
Σ' αυτό το κλίμα το προεδρείο της Ομοσπονδίας των νοσοκομειακών γιατρών καλεί τις Ενώσεις Γιατρών από κοινού με τα σωματεία εργαζομένων των νοσοκομείων να προχωρήσουν από αύριο σε καταλήψεις των γραφείων διοικητών και των Ταμείων σε όλα τα νοσοκομεία της χώρας: τα νοσοκομεία θα λειτουργούν κανονικά, αλλά με δωρεάν πρόσβαση στην ιατρική και νοσηλευτική δραστηριότητα.