Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Ανακοίνωση: ΣΕΛΜΑ

                                               
                                                             Ανακοίνωση
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι...



Καλούμε όσους επιθυμούν να δηλώσουν υποψηφιότητα για την σύσταση Εφορευτικής Επιτροπής η οποία θα αναλάβει τη διενέργεια εκλογής Εκπροσώπου Εργαζομένων στο Δ.Σ. της ΣΤΑ.ΣΥ Α.Ε.

Για δηλώσεις συμμετοχής παρακαλούνται όλοι οι συνάδελφοι της εταιρείας (ΣΤΑ.ΣΥ - ΜΕΤΡΟ/ΗΣΑΠ/ΤΡΑΜ) να επικοινωνήσουν με τα παρακάτω τηλέφωνα μέχρι την Τρίτη 01/11/2011 μεταξύ των ωρών 10:00 με 18:00 στο τηλέφωνο 210 5194025 begin_of_the_skype_highlighting 210 5194025 end_of_the_skype_highlighting (εσωτ. γραμμή 6025), ή στα κινητά τηλέφωνα και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αναγράφονται παραπάνω.

ΓΙΑ ΤΟ Δ. Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΝΙΚΟΣ ΔΑΓΛΑΡΤΖΗΣ