Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Με κατάσχεση οχήματος κινδυνεύει μέλος του «Δεν πληρώνω»

Δεν πλήρωσε το πρόστιμο που εκτοξεύτηκε στα 10.600 ευρώ

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας από μέλη του κινήματος «Δεν πληρώνω» πραγματοποιείται στα Κιούρκα, όπως μετάδωσε ο «ΣΚΑΪ».

Μέλος του κινήματος δεν κατέβαλε το αντίτιμο των διοδίων με αποτέλεσμα το αρχικό πρόστιμο των 530 ευρώ να ανέλθει στα 10.600 ευρώ και τώρα απειλείται με κατάσχεση του οχήματος της.