ΥΠΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟ ΚΕΠΥΟ...
Το κτήριο της Γενικής Γραμματείας Πληροφορικών Συστημάτων- ΚΕΠΥΟ κατέλαβαν οι εργαζόμενοι. Από τις 6 το πρωί, οι υπάλληλοι της Γενικής Γραμματείας έχουν αποκλείσει τις εισόδους του κτηρίου, όπου εκδίδονται... τα εκκαθαριστικά και τα ειδοποιητήρια.