Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Καμία στάση σε Σύνταγμα και Ευαγγελισμό...

Κλειστοί σταθμοί του μετρό για να μην γίνουν επεισόδια

Υπό το φόβο να επαναληφθούν τα επεισόδια που σημειώθηκαν στην προηγούμενη απεργία της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ με συγκρούσεις μέσα στο μετρό, η αστυνομία έδωσε εντολή να κλείσουν σήμερα οι σταθμοί του Ευαγγελισμού και του Συντάγματος. Οι συρμοί δεν θα πραγματοποιούν καμία στάση.

Το μετρό συμμετέχει σήμερα στην απεργία της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ με στάση εργασίας. Το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται από τις 9 το πρωί μέχρι τα μεσάνυχτα.