Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Από την Τρίτη το χειμερινό ωράριο στο νυχτερινό ρεύμα

Από την ερχόμενη Τρίτη, 1η Νοεμβρίου θα ισχύει το χειμερινό ωράριο για το νυχτερινό τιμολόγιο της ΔΕΗ το οποίο θα ισχύει μέχρι τις 30 Απριλίου.
Για το διάστημα αυτό η μειωμένη χρέωση του ρεύματος ισχύει για έξι ώρες τη νύχτα (από τις 2 π.μ. ως τις 8 π.μ.) και δύο ώρες το μεσημέρι (από 3.30 μ.μ. έως 5.30 μ.μ.)

Το τιμολόγιο του νυχτερινού ρεύματος είναι 0,054 ευρώ ανά κιλοβατώρα ανεξαρτήτως κατανάλωσης ενώ το πάγιο είναι 4 ευρώ το τετράμηνο.


ΠΗΓΗ