Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011
Άνοιξε ο σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα
Άνοιξε ο σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα. Νωρίτερα είχε ανοίξει ο σταθμός στον Ευαγγελισμό. Οι σταθμοί είχαν κλείσει προληπτικά λόγω των συγκεντρώσεων που διεξήχθησαν στο κέντρο της Αθήνας.
ΠΗΓΗ
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού