Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Άνοιξε ο σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα

Άνοιξε ο σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα. Νωρίτερα είχε ανοίξει ο σταθμός στον Ευαγγελισμό. Οι σταθμοί είχαν κλείσει προληπτικά λόγω των συγκεντρώσεων που διεξήχθησαν στο κέντρο της Αθήνας.
 
 
ΠΗΓΗ