Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Στάσεις εργασίας του ΟΑΣΑ την Πέμπτη!!!


Την στήριξη του στην απεργία που έχουν προκηρύξει για την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου οι ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΠΟΕ-ΟΤΑ και ΠΝΟ δηλώνει και ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το δελτίο τύπου του οργανισμού, ο ΟΑΣΑ θα τραβήξει χειρόφρενο στα μπλε λεωφορεία από την έναρξη της βάρδιας έως και τις 9.00 και από τις 21.00 μέχρι την λήξη της βάρδιας.