Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Βορίδης: Ανοιχτό το θέμα των ταξί...

Ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο αλλαγών στο νόμο Ραγκούση για την απελευθέρωση των ταξί, ο υπουργός Υποδομών, Μ. Βορίδης, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Real Fm.
Ο Βορίδης είπε ότι θα επανεξετάσει το θέμα των πληθυσμιακών κριτηρίων, με βάση τις συμφωνίες που υπάρχουν.

Η χώρα έχει υποχρέωση να απελευθερώσει το επάγγελμα του μεταφορέα, ανέφερε ο Βορίδης, πρόσθεσε, όμως, ότι "το περιεχόμενο της απελευθέρωσης δεν το διαβάζω στο μνημόνιο".