
Ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο αλλαγών στο
νόμο Ραγκούση για την απελευθέρωση των ταξί, ο υπουργός Υποδομών, Μ.
Βορίδης, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Real Fm.
Ο Βορίδης είπε ότι θα επανεξετάσει το θέμα των πληθυσμιακών κριτηρίων, με βάση τις συμφωνίες που υπάρχουν.
Η χώρα έχει υποχρέωση να απελευθερώσει το επάγγελμα του μεταφορέα,
ανέφερε ο Βορίδης, πρόσθεσε, όμως, ότι "το περιεχόμενο της απελευθέρωσης
δεν το διαβάζω στο μνημόνιο".