Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου έχει να πληρώνει το Δημόσιο

Μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου έχει να πληρώνει το Δημόσιο

Τα διαθέσιμα του ελληνικού Δημοσίου επαρκούν μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου, δήλωσε την Πέμπτη στο Reuters κυβερνητική πηγή.
«Εχουμε αρκετά διαθέσιμα μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου», δήλωσε κυβερνητικό στέλεχος που ζήτησε να μην κατονομαστεί.

Και αυτό μετά τις δηλώσεις των ηγετών Γαλλίας και Γερμανίας, την Τετάρτη, ότι η Ελλάδα δεν έχει να λάβει ούτε σεντ από την επόμενη δόση των δανείων έως ότου αποφασίσει αν θέλει να παραμείνει στο ευρώ.


ΠΗΓΗ