Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Συνάντηση δημάρχων Αττικής με τον Πρόεδρο της ΔΕΗ τη Δευτέρα


Στο επίκεντρο της συζήτησης θα βρεθούν ζητήματα που έχουν προκύψει με την εφαρμογή του ειδικού τέλους ακινήτων μέσω της ΔΕΗ.

Πολλοί είναι εκείνοι οι πολίτες που αδυνατούν να καταβάλουν τη δόση που τους ζητείται ή που καλούνται να πληρώσουν περισσότερα απ’ ότι τους αναλογούν.

Εν τω μεταξύ, σχεδόν διπλασιάσθηκε σε σχέση με πέρυσι το ποσοστό των καταναλωτών που δεν εξοφλούν τους λογαριασμούς τους, μετά την ενσωμάτωση σε αυτούς και του ειδικού τέλους ακίνητων.

Έτσι, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της επιχείρησης, τρεις στους 10 λογαριασμούς παραμένουν ανεξόφλητοι, αν και έχουν λήξει.


ΠΗΓΗ