Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Συγκέντρωση τη Δευτέρα στο Σύνταγμα


Με κύριο σύνθημα «Καμία ψήφο εμπιστοσύνης, καμία περίοδος χάριτος στη συγκυβέρνηση των τραπεζιτών και της πλουτοκρατίας» θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση των πρωτοβάθμιων σωματείων, στις 18:00 το απόγευμα της Δευτέρας, στο Σύνταγμα.

«Στηρίζουμε και συμμετέχουμε τη ΔΕΥΤΕΡΑ 14 ΝΟΕΜΒΡΗ στις 6 μμ στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ στη συγκέντρωση που διοργανώνουν με αποφάσεις τους ο συντονισμός πρωτοβαθμίων σωματείων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και η επιτροπή «δεν χρωστάμε δεν πουλάμε δεν πληρώνουμε» κατά της ψήφου εμπιστοσύνης της συγκυβέρνησης των μνημονιακών δυνάμεων, των τραπεζιτών, της Τρόικας και του κεφαλαίου», αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους.