Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Στάση εργασίας. ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ "ΗΛΠΑΠ"

Το Δ.Σ. της Ένωσης αποφάσισε την συμμέτοχη των μελών της στην απεργία της ΓΣΣΕ (1/12/2011 ) με στάση εργασίας από έναρξη έως 08:00 π.μ. και από 22:00 έως λήξη βάρδιας.