Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Καλή Χρονιά και Ευτυχισμένο το 2012 εύχεται το "O.SY. BUS DRIVERS"

Από τους διαχειριστές!!!
Καλή Χρονιά και Ευτυχισμένο το 2012 εύχεται το "O.SY. BUS DRIVERS" στους αναγνώστες του.
Είθε ο καινούργιος χρόνος να φέρει σε όλους υγεία, αγάπη ευτυχία και καλούς δρομούς!!!!