Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Ταλαιπωρία τέλος στον ΗΣΑΠ ....

Παραδίδεται τη Δευτέρα πλήρως ανακαινισμένη η γραμμή του ΗΣΑΠ

Μετά από τρία χρόνια ταλαιπωρίας των επιβατών που χρησιμοποιούν τον ΗΣΑΠ, ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε ότι από τη Δευτέρα η γραμμή παραδίδεται πλήρως ανακαινισμένη σε όλο το μήκος της...



Μια τελευταία διακοπή θα γίνει στις 9-11 Δεκεμβρίου, οπότε κλείνει το τμήμα Ομόνοια-Ταύρος.