Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ...

Η πιο ήρεμη πορεία στα χρονικά της κρίσης ήταν η σημερινή που έγινε στην Κρήτη στο πλαίσιο της γενικής, πανελλαδικής απεργίας της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ. Με λιγότερο κόσμο να έχει βγει στους δρόμους, η πορεία του ΠΑΜΕ...
και του Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου κινήθηκε στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, χωρίς να σημειωθούν επεισόδια.