Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

ΔΕΗ: Παραιτήθηκε ο Ι. Κατσουλάκος από το ΔΣ

Η ΔΕΗ ανακοίνωσε ότι στις 27 Δεκεμβρίου 2011, παραιτήθηκε από μέλος του ΔΣ της Επιχείρησης, ο κ. Κατσουλάκος Ιωάννης, για προσωπικούς λόγους.

Για την αντικατάστασή του, θα ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες από το Καταστατικό της Εταιρείας διαδικασίες.