Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Σε τροχιά κατάρρευσης η δημόσια συγκοινωνία...

Δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης

Η κυβερνητική πολιτική του μνημονίου, με τις τεράστιες περικοπές στις δαπάνες για αστικές υποδομές, διαμορφώνει μία σταθερή πορεία υποβάθμισης της δημόσιας συγκοινωνίας, με σοβαρές επιπτώσεις στην εξυπηρέτηση του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης...



Ο Δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης διεκδικεί από τον ΟΑΣΑ και το Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων αξιοπρεπείς συνθήκες δημόσιων συγκοινωνιών για όλους τους πολίτες, με:

αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων τόσο στις γραμμές - κορμού, όσο και στις τοπικές λεωφορειακές γραμμές.

ανασχεδιασμό των λεωφορειακών γραμμών ώστε να καλυφθούν οι περιοχές που υποεξυπηρετούνται ή δεν εξυπηρετούνται καθόλου (Άνω Ελληνικό, Ελαιώνας), να συνδεθεί η πόλη μας με το θαλάσσιο μέτωπο και να αρθρωθεί καλύτερα το λεωφορειακό δίκτυο με τα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ).

άμεση ολοκλήρωση του έργου της επέκτασης της γραμμής 2 του Μετρό και απόδοσή της σε λειτουργία.

προγραμματισμό των αναδιαρθρώσεων που απαιτούνται στο σύστημα των λεωφορειακών γραμμών στην προοπτική της απόδοσης σε λειτουργία της επέκτασης της γραμμής 2 του μετρό.

συντήρηση και αναβάθμιση του στόλου των οχημάτων της ΕΘΕΛ που εμφανίζει έντονα σημάδια φθοράς και απαξίωσης.