Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Συγκέντρωση χρημάτων και τροφίμων για τους απεργούς της ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΚΗΣ


Συνάδελφοι δημιουργήθηκε επιτροπή εργαζομένων με σκοπό να συγκεντρώσει χρήματα και τρόφιμα για την στήριξη του αγώνα των 400 εργατών της χαλυβουργικής και των οικογενειών τους ενόψει εορτών.

Στα αμαξοστάσια του πρώην ΗΛΠΑΠ θα βρίσκονται την Δευτέρα 19 και Τρίτη 20 Δεκεμβρίου, κατά τις ώρες της εξαγωγής και εισαγωγής των οχημάτων, το πρωί και το βράδυ αντίστοιχα, μέλη της επιτροπής. Σας ευχαριστούμε!


ΠΗΓΗ: www.trolleatzis.com