Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ κατά της ανεργίας


Συγκέντρωση στην Ομόνοια πραγματοποίησε το ΠΑΜΕ, με τους διαδηλωτές στη συνέχεια να πραγματοποιούν πορεία προς το υπουργείο Εργασίας με κύριο αίτημα να ληφθούν άμεσα μέτρα προστασίας για τους ανέργους.
Κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης πολλοί εκπρόσωποι σωματείων ανέργων από διαφόρους κλάδους ανέφεραν την κατάσταση που βιώνουν εκατοντάδες άνεργοι σε ολόκληρη τη χώρα, τονίζοντας πως πρέπει άμεσα, κυρίως οι νέοι να βρουν εργασία ως μοναδική λύση για να σταθεί στα πόδια της η οικονομία της χώρας.
Στη συγκέντρωση παραβρέθηκε και η γενική γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα.