Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΩΝΑΣΕΙΟ

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο. Οι εργαζόμενοι έκλεισαν συμβολικά την δεξιά λωρίδα του ρεύματος καθόδου στη... Λ. Συγγρού, ενώ έχουν αναρτήσει πανό έξω από την είσοδο του κτιρίου με σύνθημα: «Το Ωνάσειο δεν πωλείται, δεν απαξιώνεται».

Η κινητοποίηση που θα διαρκέσει έως τις 12:00, το προσωπικό αφορά τις περικοπές στις αμοιβές και την υποβάθμιση του Νοσοκομείου.

 Να σημειωθεί ότι το Ωνάσειο λειτουργεί με προσωπικό ασφαλείας.