Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012
Συμβαίνει κάτι ή όχι?
Από πληροφορίες του "O.SY. BUS DRIVERS®" σας ενημερώνουμε ότι:
Για τους συναδέλφους της ΕΘΕΛ η πληρωμή θα γίνη πάλι σε δύο δόσεις. Πάλι θα υπάρξει και δεύτερη δισκέτα στην μισθοδοσία.
Σημαίνει κάτι αυτό ή όχι?
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού