Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Νομοθετική ρύθμιση για ΔΕΚΟ- Απαλλαγή από την εφεδρεία για τους οδηγούς...

Πολλά ακούγονται τις τελευταίες μέρες για την εξαίρεσή μας από την εφεδρεία για το μισθολόγιο κ.λ.π.
Σας παρουσιάζουμε την πράξη νομοθετικού περιεχομένου με ημερομηνία 31/12/2011.

Για να διαβάσετε ή να αποθηκεύσετε το αρχείο πατήστε ΕΔΩ.
Προκύπτει πως οι οδηγοί και οι τεχνίτες της ΟΣΥ και σειρά ειδικοτήτων της ΣΤΑΣΥ και ΟΣΕ εξαιρούμαστε μαζί με εργαζόμενους άλλων φορέων.
Προκύπτει επίσης ποιες ακριβώς αλλαγές έγιναν για ΣΕΙΡΑ εργαζομένων σε όλες σχεδόν τις μη εισηγμένες  ΔΕΚΟ σε ότι αφορά το μισθολόγιο(σελ. 7128).
Αυτά για να μην νομίζουν πως  μας πιάνουν κορόϊδα, κάποιοι που νομίζουν πως το παίζουν έξυπνοι.

 Αναστασίου Παναγιώτης

  Α.Μ 0066
  Γραμματέας Ε.Α.Σ
  Α/Σ Ελληνικού


ΠΗΓΗ - ΕΑΣ