Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ο.ΣΥ. ΑΕ (Νο 16): Πληρωμή προσωπικού της πρώην ΕΘΕΛ
Για να μην μπερδευτούν μερικοί συνάδελφοι και νομίζουν εσφαλμένα ότι πήραν αύξηση, φρόντισε η εταιρία μας να αποκαταστήσει την τάξη.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού