Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Σε κινητοποιήσεις οι εργαζόμενοι σε ΟΕΚ και ΟΕΕ



Η είδηση ότι θα μπει λουκέτο στον Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας και τον Οργανισμό Εργατικής Εστίας αιφνιδίασε τους εργαζόμενους.Όπως είπε ο πρόεδρος των 670 υπαλλήλων στην Εργατική Εστία το τελευταίο χρονικό διάστημα γνώριζαν ότι γίνονται συζητήσεις για διοικητική ενοποίηση των δύο οργανισμών. Σημειώνει επίσης ότι: «Εμείς δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε. Κατεβαίνουμε σε απεργία διαρκείας».



Ο Ηλίας Αθανασίου, πρόεδρος των υπαλλήλων της Εργατικής Κατοικίας, υποστηρίζει ότι το λουκέτο θα έχει σημαντικές επιπτώσεις στις παροχές που έδινε ο Οργανισμός σε 80.000 οικογένειες.


ΠΗΓΗ