Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Είχε...Άγιο


Είχε άγιο ένας οδηγός στη Ροδίτσα Λαμίας, όταν το αυτοκίνητό του εμβολίστηκε σε διάβαση από διερχόμενη αμαξοστοιχία, που εκτελούσε το δρομολόγιο Στυλίδα-Λειανοκλάδι, σήμερα, λίγο πριν τις 12.00.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο 74χρονος οδηγός του λευκού Renault είδε τελευταία στιγμή τις κατεβασμένες μπάρες και πάτησε φρένο.
Για κακή του τύχη το αυτοκίνητο σύρθηκε και σταμάτησε ακριβώς πάνω στις ράγες.
Ο οδηγός τραυματίστηκε ευτυχώς ελαφρά και διακομίσθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο Λαμίας.

Πηγή: lamiareport.gr