Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Επιβάτης έπεσε στις ράγες του Μετρό


Επιβάτης έπεσε στις ράγες του Μετρό

Συναγερμός σήμανε νωρίς σήμερα το πρωί στο σταθμό του Μετρό Συγγρού-Φιξ όταν επιβάτης έπεσε στις ράγες.

Φυσικά ακολούθησε μεγάλη αναστάτωση στις τάξεις των επιβατών ενώ η αντίδραση των εργαζόμενων του Μετρό ήταν άμεση.
Ο τραυματίας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός όπου παραμένει για νοσηλεία. Δεν έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά τα αίτια του ατυχήματος.


ΠΗΓΗ - GreekzNews