Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012
Τώρα -Άνοιξε η γραμμή στον Ασωπό
Αποκαταστάθηκε μετά από 20 ώρες η κυκλοφορία στο σιδηροδρομικό δίκτυο στο ύψος του Ασωπού, εξαιτίας εκτροχιασμού τρένου χθες.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού