Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Τώρα -Άνοιξε η γραμμή στον Ασωπό

Αποκαταστάθηκε μετά από 20 ώρες η κυκλοφορία στο σιδηροδρομικό δίκτυο στο ύψος του Ασωπού, εξαιτίας εκτροχιασμού τρένου χθες.