Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Τώρα-έπεσε δέντρο στον ηλεκτρικό


Δέντρο έπεσε στις γραμμές του ηλεκτρικού τρένου στο ύψος του ΚΑΤ με αποτέλεσμα να διακοπούν τα δρομολόγια. Στο σημείο βρίσκεται ήδη η πυροσβεστικής ενώ αναμένεται και συνεργείο της ΔΕΗ προκειμένου να διακοπεί η ηλεκτροδότηση και να τεμαχίσουν το δέντρο.


ΠΗΓΗ