Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Σε 24ωρη απεργία προχωρούν τη Δευτέρα οι δημοσιογράφοι


Στην κινητοποίηση συμμετέχουν η ΕΣΗΕΑ και τα άλλα Σωματεία που μετέχουν στο Διασωματειακό.
Στην κινητοποίηση συμμετέχουν η ΕΣΗΕΑ και τα άλλα Σωματεία που μετέχουν στο Διασωματειακό.
Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης προχωρούν σε 24ωρη απεργία την ερχόμενη Δευτέρα 28 Μαΐου. Το αίτημα των εργαζομένων είναι η υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας.
Στην κινητοποίηση συμμετέχουν η ΕΣΗΕΑ και τα άλλα Σωματεία που μετέχουν στο Διασωματειακό, ενώ συμπαρατάχθηκε και η ΠΟΕΣΥ.
 
24h NewsRoom