Μέσω call-center το υπουργείο Οικονομικών θα επικοινωνεί με όσους έχουν ληξιπρόθεσμα χρέη προς το Δημόσιο, ώστε να τους παρακινήσει να ρυθμίσουν τις υποχρεώσεις τους.
Στην ενεργοποίηση του ειδικού τηλεφωνικού κέντρου (call-center) για την άμεση υπενθύμιση των οικονομικών υποχρεώσεων των πολιτών προχωρεί το υπουργείο Οικονομικών.
Η δυνατότητα του υπουργείου Οικονομικών να χρησιμοποιεί call-center για να ενημερώνει τους φορολογουμένους για τις οικονομικές τους υποχρεώσεις έναντι του Δημοσίου έχει θεσπισθεί από το 2010.
Ωστόσο μέχρι σήμερα δεν είχε αξιοποιηθεί η δυνατότητα αυτή, καθώς το σχετικό προσωπικό της Γενική Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) ασχολείτο με την πληροφόρηση για την εκκαθάριση των φορολογικών δηλώσεων (κάτι που ισχύει από το 2000).
Στο τηλεφωνικό κέντρο της Γενικής Γραμματείας Πληροφορικών Συστημάτων απασχολούνται 45 άτομα σε όλες τις βάρδιες, ενώ το helpdesk διαθέτει 20 τηλεφωνικές γραμμές.
Η ΓΓΠΣ τις επόμενες ημέρες θα επικοινωνεί με όσους έχουν ληξιπρόθεσμα χρέη προς το Δημόσιο, δεν έχουν υποβάλλει περιοδική δήλωση ΦΠΑ και δήλωση απόδοσης φόρου μισθωτών υπηρεσιών, ώστε να τους παρακινήσει να ρυθμίσουν τις υποχρεώσεις τους.
Θανάσης Κουκάκης