Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Πρώτη απεργία των δημοσίων υπαλλήλων της Νορβηγίας εδώ και τριάντα χρόνια!


Η σκληρή λιτότητα φαίνεται να εξαπλώνεται και σε πιο εύρωστες οικονομικά χώρες της Γηραιάς Ηπείρου, όπως η Νορβηγία, με αποτέλεσμα οι δημόσιοι υπάλληλοί της να απεργούν για πρώτη φορά εδώ και τριάντα χρόνια.....


Δάσκαλοι, καθηγητές, κυβερνητικοί υπάλληλοι και πολλοί ακόμα εργαζόμενοι του ευρύτερου Δημόσιου νορβηγικού τομέα κατέβηκαν σε απεργία, η οποία προκηρύχθηκε έπειτα από τις άκαρπες συνομιλίες -που έληξαν αργά το βράδυ της Τετάρτης- των συνδικάτων τους με την τοπική ηγεσία, αναφέρει το πρακτορείο Reuters. Παραμένει αδιευκρίνιστο εάν η απεργία θα ισχύσει μόνο σήμερα ή θα διαρκέσει περισσότερες ημέρες. 


http://dimotikosafari.blogspot.com/