Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Δωρεάν εισιτήρια του ΟΑΣΑ από τους Οικολόγους Πράσινους


Δωρεάν εισιτήρια του ΟΑΣΑ από τους Οικολόγους Πράσινους

Με αφορμή την παγκόσμια μέρα περιβάλλοντος και σε μια έξυπνη συμβολική κίνηση στις 12:30 το μεσημέρι οι Οικολόγοι Πράσινοι θα πραγματοποιήσουν χάπενινγκ στην πλατεία Συντάγματος στη διάρκεια της οποίας θα μοιράζονται στους πολίτες δωρεάν εισιτήρια του ΟΑΣΑ, αναδεικνύοντας τη σημασία των φτηνών και αξιόπιστων μαζικών συγκοινωνιών ιδιαίτερα σε εποχή κρίσης.