Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ



Τραγική ειρωνεία να είσαι σωματείο που εκπροσωπείς υποτίθεται κάποιους εργαζομένους και να μην παρίστασε ΠΟΥΘΕΝΑ . Κρίμα και η απόφαση του δικαστηρίου ...