Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012
Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ
Τραγική ειρωνεία να είσαι σωματείο που εκπροσωπείς υποτίθεται κάποιους εργαζομένους και να μην παρίστασε ΠΟΥΘΕΝΑ . Κρίμα και η απόφαση του δικαστηρίου ...
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού