Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Απερρίφθη το αίτημα για τετραήμερη απεργία των οδηγών


Παράνομη κρίθηκε από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών η τετραήμερη απεργία που είχαν εξαγγείλει οι οδηγοί τουριστικών λεωφορείων, σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ).

Οι διαπραγματεύσεις με τους ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων, που είναι σε εξέλιξη από τον Φεβρουάριο, βρίσκονται σε αδιέξοδο, καθώς οι εργαζόμενοι δέχονται μείωση μισθού κατά 20%, ενώ οι ιδιοκτήτες απαιτούν μείωση μισθού και επιδομάτων κατά 70%.