O.SY. BUS DRIVERS Στο σημείο μηδέν τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Στο σημείο μηδέν τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα

Στο σημείο μηδέν τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα

Written By OsyBusDrivers on Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012 | 1:25 π.μ.

Με τις συγκοινωνίες της Αθήνας να είναι στο κόκκινο από τις καταστροφικές αποφάσεις των τελευταίων 2 ετών είναι απίθανο το επόμενο διάστημα να δούμε κάποια θετική στροφή καθώς η υπερβολική αύξηση εισιτηρίων σε συνδυασμό με την λαθρεπιβίβαση και την οικονομική κρίση έφερε μείωση εσόδων.

Τα μέσα μαζικής μεταφοράς περνούν σαφώς τις χειρότερες χρονιές τους εδώ και δεκαετίες. Ελλιπές προσωπικό, στόχοι μηδέν, επενδύσεις στο ναδίρ. Η νέα ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών πρέπει να δει και να αντιμετωπίσει το πρόβλημα πριν αυτό γίνει τέρας.

Τα σχέδια σε Μετρό και Τραμ πρέπει να υλοποιηθούν, τα λεωφορεία πρέπει να γίνουν πιο τροφοδοτικά στο σύστημα μεταφορών και ο Προαστιακός επιτέλους να λειτουργήσει.

ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
Στα λεωφορεία υπολογίζεται πως η λαθραία επιβίβαση φτάνει το 40%. Αυτό συμβαίνει για δύο βασικούς λόγους. Ο πρώτος είναι γιατί δεν υπάρχει πια κανένας έλεγχος και ο δεύτερος είναι γιατί στην ΟΣΥ επιμένουν να μην εμπλέκουν τους οδηγούς στην διανομή και τον έλεγχο των εισιτηρίων.

Σε προηγμένα συστήματα μεταφορών όπως στο Λονδίνο και τη Στοκχόλμη οι οδηγοί είναι μέρος των μεταφορών και όχι αόρατοι υπάλληλοι που μόνο οδηγούν. Διαθέτουν εισιτήρια, παρέχουν πληροφορίες, κάνουν έλεγχο καθώς η είσοδος των επιβατών είναι μόνο από την μπροστινή πόρτα.

Εδώ στα πλαίσια της δημόσιο-υπαλληλίστικης νοοτροπίας αυτό θεωρήθηκε πως θα «καθυστερεί» την κίνηση των λεωφορείων και των τρόλεϊ. Το γεγονός πως η εταιρεία μπορεί να παρουσιάζει ζημιές εκατομμυρίων ευρώ έμενε στο βυθό καθώς τις ζημιές τις πλήρωνες ο κρατικός κορβανάς.

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ
Με βάση τα προηγούμενα αναπτύχθηκε ένα σύστημα μεταφορών που μπορεί να έχει πολλά μέσα όπως κάθε μεγάλη Ευρωπαϊκή πόλη (μετρό, τραμ, λεωφορεία, τρόλεϊ, προαστιακός) αλλά η λειτουργία του κάθε μέσου γινόταν ξεχωριστά και πολλές φορές ανταγωνιστικά!

Εδώ και δύο χρόνια έχει μπει μία τάξη με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλη μείωση στα έξοδα των ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ αλλά το πρόβλημα δεν έχει λυθεί. Σε μία Αθήνα που είναι συνεχώς διογκούμενη το δίκτυο Μετρό και Τραμ παραμένει πολύ μικρό με τα πλάνα για το μέλλον να γίνονται με μεγάλη δυσκολία λόγω της ισχυρής οικονομικής κατάστασης.

Στον Προαστιακό δε η κατάσταση είναι πραγματικά αξιοθρήνητη καθώς παρά την επένδυση εκατοντάδων εκατομμυρίων η κίνηση των επιβατών είναι σε τραγικά επίπεδα. Μισό- κατασκευασμένα δίκτυα, κουτσά τρένα, κανένας προσανατολισμός. Εδώ πρέπει να μπει μεγάλη τάξη και να πιάσουν επιτέλους τόπο τα χρήματα των φορολογούμενων.

Αυτά συνθέτουν δυστυχώς την σημερινή εικόνα των συγκοινωνιών που κοιτούν με μεγάλη δυσπιστία το μέλλον. Ακόμα και οι διαγωνισμοί του ΟΑΣΑ για την τηλεματική σε 1.000 στάσεις λεωφορείων και το ηλεκτρονικό εισιτήριο έχουν κολλήσει σχεδόν ένα χρόνο και η μετεξέλιξη των συγκοινωνιών στην Αθήνα να παραμένει στη σφαίρα της φαντασίας.

Πηγή:ypodomes.com
Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top