Προτεραιότητα για τη νέα γραμμή 4 του Μετρό
Πραγματοποιούνται οι απαραίτητες μελέτες για τη γραμμή 4 του μετρό, με στόχο να δημοπρατηθεί κατά προτεραιότητα το πρώτο τμήμα από το Αλσος Βεΐκου μέχρι τον Ευαγγελισμό, που περιλαμβάνει συνολικά εννέα σταθμούς. Το έργο είναι προϋπολογισμού 1 δισ. ευρώ και αυτήν την περίοδο, εκτός από τις μελέτες αναζητείται και ο τρόπος χρηματοδότησης.
Δεδομένου, πάντως, ότι πλέον η «Αττικό Μετρό» έχει αναλάβει όλα τα έργα σταθερής τροχιάς της Αττικής, προγραμματίζεται επίσης η επί χρόνια επιχειρούμενη επέκταση και της γραμμής του τραμ από το Νέο Φάληρο μέχρι το κέντρο του Πειραιά.
Δεδομένου, πάντως, ότι πλέον η «Αττικό Μετρό» έχει αναλάβει όλα τα έργα σταθερής τροχιάς της Αττικής, προγραμματίζεται επίσης η επί χρόνια επιχειρούμενη επέκταση και της γραμμής του τραμ από το Νέο Φάληρο μέχρι το κέντρο του Πειραιά.
Παράλληλα, δρομολογείται και η υπογειοποίηση της Γραμμής 1 του ΗΣΑΠ στο τμήμα Νέο Φάληρο - Πειραιάς, μέσω της προσθήκης ενός νέου σταθμού στην περιοχή του εργοστασίου Κεράνης. Οι μελέτες για το έργο ολοκληρώνονται σύντομα, ώστε να προχωρήσει στη συνέχεια η δημοπράτησή του από την «Αττικό Μετρό».
Στα σχέδια της «Αττικό Μετρό» βρίσκεται και η επέκταση του τραμ προς τις περιοχές του Κερατσινίου και του Περάματος, με υπόγεια χάραξη σε μεγάλο τμήμα εντός του Δήμου Κερατσινίου, κατά μήκος της ιστορικής χάραξης του παλαιού τροχιοδρόμου Περάματος. Για το έργο αυτό έχουν ήδη ξεκινήσει οι προκαταρκτικές μελέτες.
Στα σχέδια της «Αττικό Μετρό» βρίσκεται και η επέκταση του τραμ προς τις περιοχές του Κερατσινίου και του Περάματος, με υπόγεια χάραξη σε μεγάλο τμήμα εντός του Δήμου Κερατσινίου, κατά μήκος της ιστορικής χάραξης του παλαιού τροχιοδρόμου Περάματος. Για το έργο αυτό έχουν ήδη ξεκινήσει οι προκαταρκτικές μελέτες.