Όπως καλωσορίσαμε όλους τους συναδέρφους στην πρώτη μας ανακοίνωση,
έτσι και τώρα νιώθουμε την ανάγκη να συνεχίσουμε την επικοινωνία μας
και να σας ενημερώσουμε για τα βασικά στοιχεία της «κίνησης» μας.
Βέβαια, κάποιοι, βιάστηκαν να βγάλουν το συμπέρασμα ότι η ΕΝ. ΑΝ. είναι
ένα αστείο, αλλά αυτοί που βιάστηκαν απλά γελάστηκαν.
Θα είμαστε παρόν στις εξελίξεις και θα παίξουμε το ρόλο που θα μας δώσει ο κόσμος. Έτσι δεν έχουμε κανένα κομματικό γνώρισμα και πολύ περισσότερο δεν προτείνουμε σε κανέναν κάτι τέτοιο διότι πιστεύουμε ότι ο καθένας μπορεί στην πολιτική του ζωή να ψηφίζει οτιδήποτε, αλλά στην εργασία του πρέπει να ακομμάτιστος.
Επίσης δεν αποτελούμε «δούρειο ίππο» για καμία από τις υπάρχουσες παρατάξεις. Είμαστε, λοιπόν, μια ομάδα συναδέρφων, κυρίως προερχόμενοι από την τελευταία προκήρυξη του 2006.
Η κατάσταση που αντιμετωπίζουμε, μας οδήγησε να συζητήσουμε και να διερευνήσουμε το ενδεχόμενο να «κατέβουμε» στις εκλογές. Βλέπετε, βαρεθήκαμε να τα «χώνουμε» στο σωματείο στα τέρματα, όπως κάνουν οι περισσότεροι και είπαμε να προβούμε σε δράσεις μπας και δούμε και μια άσπρη μέρα.
Με μεγάλη μας χαρά, ανακαλύψαμε ότι οι απόψεις μας συμπίπτουν και αυτόματα αποφασίσαμε να κάνουμε και το όνειρο πολλών «παλιών» συναδέρφων πραγματικότητα, να πάρουν «οι νέοι τα πράγματα στα χέρια τους». Θεωρούμε ότι ο οργανισμός μας, έχει ανάγκη από άφθαρτους ανθρώπους, που δεν έχουν «αρρωστήσει» από το σύστημα που σαν σαράκι κατατρώγει το δημόσιο τομέα.
Ενδέχεται το μέλλον να ,μας επιφυλάξει πολλές εκπλήξεις, οπότε είναι επιβεβλημένη η συμμετοχή ανιδιοτελών ατόμων, οι οποίοι διαθέτουν κώδικα τιμής και αγαπάνε τη δουλειά τους και θέλουν να παραμείνουν σε αυτήν.
Αυτό που δηλώνουμε ευθαρσώς, είναι ότι κανείς μας δεν θέλει να κάνει καριέρα ως συνδικαλιστής, και είμαστε αποφασισμένοι να παραμείνουμε σε αυτή τη θέση όσο η βάση είναι ευχαριστημένη με το έργο μας κι όχι με τα πόσα προσωπικά βολέματα κάναμε σε συναδέρφους.
Και τώρα που αναφερθήκαμε στα γενικά, να κάνουμε και μερικά σχόλια περί κάποιων ειδικών θεμάτων που αφορούν την ζωή μας. Θα κάνουμε κάποιες παρατηρήσεις για τα δρομολόγια του καλοκαιριού και πιστέψτε μας θα είμαστε αρκετά ευγενικοί.
Επίσης θα πούμε και μια κουβέντα για την έλλειψη βαρδιόχαρτων. Θα θέλαμε πάρα πολύ να είμαστε επιεικείς με τα δρομολόγια , τα οποία ισχύουν ως καλοκαιρινά αλλά πραγματικά η συμπεριφορά που πρέπει να αναπτύξεις για να εργαστείς σε αυτά μέσα στο οκτάωρο σου, σε παραπέμπει σε άλλο είδος οδηγού κι όχι φυσικά, οδηγού τρόλεϊ.
Βέβαια, τα παράγγειλε ο Ο.Α.Σ.Α. αλλά το ζήτημα είναι ότι δεν υπολόγισαν ότι το τρόλεϊ δεν έχει την ίδια συμπεριφορά με ένα κοινό λεωφορείο . Δεν υπολόγισαν για παράδειγμα ότι υπάρχει κι ένα δίκτυο το οποίο το καλοκαίρι δέχεται τις πιο πολλές ζημιές του χρόνου μια και ο οδηγός τρέχει για να βγάλει τους χρόνους που του δίνει το «ταμπελάκι» του με αποτέλεσμα να τρέχει η εναέριος πανικόβλητη για συμμαζεύει τα ασυμμάζευτα.
Έχοντας λοιπόν υποστεί όλοι μας τα δρομολόγια αυτά , αναφέρουμε την αντίδραση μας, ως ΕΝ. ΑΝ. σε αυτή τη κατάσταση και σας δηλώνουμε ότι τα τρόλεϊ δεν είναι πύραυλοι και εμείς δεν είμαστε διαστημάνθρωποι, εκτός αν από εδώ κι πέρα, όποτε καλούμε τα Χαυτεία για κάποιον λόγο δεν μας απαντάνε «εμπρός» αλλά «εδώ Χιούστον».
Για να εργαστείς λοιπόν, πρέπει να κάνεις «κυκλικά» δρομολόγια χωρίς να σταματάς καθόλου, ούτε για την ανάγκη σου ή απλά για να ξεμουδιάσεις τα πόδια σου για 3-4 λεπτά. Και φυσικά να μην μιλήσουμε για τους Πειραιώτες, με τι συνθήκες δουλεύουν το καλοκαίρι, αφού έχουν να αντιμετωπίσουν, επιπροσθέτως, την ύπαρξη κακού κλιματισμού λόγω NEOPLAN.
Αλήθεια, τι θα γίνει με τον Αύγουστο που τα δρομολόγια θα γίνουν πιο πιεστικά και κόσμος θα είναι στην Αθήνα λόγω της κρίσης; (πιστεύουμε ότι το όποιο συγκοινωνιακό έργο πραγματοποιείται αυτή τη περίοδο, γίνεται λόγω του φιλότιμου μας και μόνο αυτού).
Αλήθεια όταν μας εκπαίδευαν και μας μίλαγαν για κυκλικές γραμμές γιατί δεν έβαλαν σε αυτές, εκτός των 7,8,24 και 25 τις 1,5,6,12 ,15,16,17,20,21 κ.τ.λ. Που είναι επιτέλους αυτό το σωματείο να καταργήσει στην πράξη αυτά τα αισχρά δρομολόγια;
Να είναι δηλαδή στο τέρμα μιας γραμμής και δίνει «κάλυψη» στους οδηγούς να δουλεύουν πιο ανθρώπινα; Αλλά πώς να το κάνουν; Είναι καθόλου «καβαλίκα» τα τελευταία χρόνια; Η καρέκλα πρέπει να είναι «ηλεκτρική» κι όχι «γλυκιά».
Και εννοούμε, ότι όταν ο κόσμος σε διαλέγει ως εκπρόσωπο του, πρέπει να λύνεις προβλήματα και όχι να είσαι απών από την καθημερινότητα. Από την παραπάνω κριτική μας, εξαιρούμε 2-3 συναδέλφους, που ενώ είναι του σωματίου, τους έχουμε δει αρκετές φορές να είναι σε βαγόνι.
Ωστόσο όλοι οι υπόλοιποι, έχουν ξεχάσει πως γίνετε η «διατήρηση».
Φυσικά δεν μιλάμε για το πρόγραμμα της Κυριακής. Εκεί απλά εργάζεσαι και θέλεις να μην σου μιλήσει άνθρωπος μέχρι την Δεύτερα το πρωί.
Και μια και μιλάμε, ουσιαστικά, για την αξιοπρέπεια μας, ενώ εργαζόμαστε, νιώθουμε ντροπή που στα ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ παρακαλάμε τον ΗΣΑΠ για τουαλέτα και επίσης που στον ΑΓΙΟ ΙΕΡΟΘΕΟ, ένας ταβερνιάρης κατάργησε το τέρμα μας και όλα αυτά με την ανοχή των εκπροσώπων μας.
Εμείς στην ΕΝ. ΑΝ. οδηγοί είμαστε και αυτό θα παραμείνουμε ακόμη κι αν γίνουμε συνδικαλιστές, άρα αυτά τα προβλήματα θα είναι η «καθημερινή τροφή» μας .
Ένα άλλο στοιχείο που πραγματικά μας δυσκολεύει τη ζωή είναι η απουσία βαρδιόχαρτων από τις 31/05/2012. Πραγματικά εξαρτιόμαστε από την καλή θέληση κάποιων συναδέρφων, αν κάτι απρόοπτο προκύψει. Πως αγαπητοί, θα προγραμματίσουμε την εβδομάδα μας χωρίς πρόγραμμα; Τι λέει για αυτό το αγαπητό σωματείο; Και μια τελευταία ερώτηση. Μήπως βολεύει μερικούς, η απουσία πινάκων;
Έχουμε πολλά να πούμε, αλλά μέχρι τον Οκτώβριο, υπάρχει χρόνος. Και τώρα κάτι που σας υποσχεθήκαμε στην πρώτη ανακοίνωση. Τα μητρώα που απαρτίζουν το πυρήνα της «κίνηση» μας είναι τα εξής:
9609, 9718, 9741, 9875,10041,10045, 10046, 10048, 10055
Θα είμαστε παρόν στις εξελίξεις και θα παίξουμε το ρόλο που θα μας δώσει ο κόσμος. Έτσι δεν έχουμε κανένα κομματικό γνώρισμα και πολύ περισσότερο δεν προτείνουμε σε κανέναν κάτι τέτοιο διότι πιστεύουμε ότι ο καθένας μπορεί στην πολιτική του ζωή να ψηφίζει οτιδήποτε, αλλά στην εργασία του πρέπει να ακομμάτιστος.
Επίσης δεν αποτελούμε «δούρειο ίππο» για καμία από τις υπάρχουσες παρατάξεις. Είμαστε, λοιπόν, μια ομάδα συναδέρφων, κυρίως προερχόμενοι από την τελευταία προκήρυξη του 2006.
Η κατάσταση που αντιμετωπίζουμε, μας οδήγησε να συζητήσουμε και να διερευνήσουμε το ενδεχόμενο να «κατέβουμε» στις εκλογές. Βλέπετε, βαρεθήκαμε να τα «χώνουμε» στο σωματείο στα τέρματα, όπως κάνουν οι περισσότεροι και είπαμε να προβούμε σε δράσεις μπας και δούμε και μια άσπρη μέρα.
Με μεγάλη μας χαρά, ανακαλύψαμε ότι οι απόψεις μας συμπίπτουν και αυτόματα αποφασίσαμε να κάνουμε και το όνειρο πολλών «παλιών» συναδέρφων πραγματικότητα, να πάρουν «οι νέοι τα πράγματα στα χέρια τους». Θεωρούμε ότι ο οργανισμός μας, έχει ανάγκη από άφθαρτους ανθρώπους, που δεν έχουν «αρρωστήσει» από το σύστημα που σαν σαράκι κατατρώγει το δημόσιο τομέα.
Ενδέχεται το μέλλον να ,μας επιφυλάξει πολλές εκπλήξεις, οπότε είναι επιβεβλημένη η συμμετοχή ανιδιοτελών ατόμων, οι οποίοι διαθέτουν κώδικα τιμής και αγαπάνε τη δουλειά τους και θέλουν να παραμείνουν σε αυτήν.
Αυτό που δηλώνουμε ευθαρσώς, είναι ότι κανείς μας δεν θέλει να κάνει καριέρα ως συνδικαλιστής, και είμαστε αποφασισμένοι να παραμείνουμε σε αυτή τη θέση όσο η βάση είναι ευχαριστημένη με το έργο μας κι όχι με τα πόσα προσωπικά βολέματα κάναμε σε συναδέρφους.
Και τώρα που αναφερθήκαμε στα γενικά, να κάνουμε και μερικά σχόλια περί κάποιων ειδικών θεμάτων που αφορούν την ζωή μας. Θα κάνουμε κάποιες παρατηρήσεις για τα δρομολόγια του καλοκαιριού και πιστέψτε μας θα είμαστε αρκετά ευγενικοί.
Επίσης θα πούμε και μια κουβέντα για την έλλειψη βαρδιόχαρτων. Θα θέλαμε πάρα πολύ να είμαστε επιεικείς με τα δρομολόγια , τα οποία ισχύουν ως καλοκαιρινά αλλά πραγματικά η συμπεριφορά που πρέπει να αναπτύξεις για να εργαστείς σε αυτά μέσα στο οκτάωρο σου, σε παραπέμπει σε άλλο είδος οδηγού κι όχι φυσικά, οδηγού τρόλεϊ.
Βέβαια, τα παράγγειλε ο Ο.Α.Σ.Α. αλλά το ζήτημα είναι ότι δεν υπολόγισαν ότι το τρόλεϊ δεν έχει την ίδια συμπεριφορά με ένα κοινό λεωφορείο . Δεν υπολόγισαν για παράδειγμα ότι υπάρχει κι ένα δίκτυο το οποίο το καλοκαίρι δέχεται τις πιο πολλές ζημιές του χρόνου μια και ο οδηγός τρέχει για να βγάλει τους χρόνους που του δίνει το «ταμπελάκι» του με αποτέλεσμα να τρέχει η εναέριος πανικόβλητη για συμμαζεύει τα ασυμμάζευτα.
Έχοντας λοιπόν υποστεί όλοι μας τα δρομολόγια αυτά , αναφέρουμε την αντίδραση μας, ως ΕΝ. ΑΝ. σε αυτή τη κατάσταση και σας δηλώνουμε ότι τα τρόλεϊ δεν είναι πύραυλοι και εμείς δεν είμαστε διαστημάνθρωποι, εκτός αν από εδώ κι πέρα, όποτε καλούμε τα Χαυτεία για κάποιον λόγο δεν μας απαντάνε «εμπρός» αλλά «εδώ Χιούστον».
Για να εργαστείς λοιπόν, πρέπει να κάνεις «κυκλικά» δρομολόγια χωρίς να σταματάς καθόλου, ούτε για την ανάγκη σου ή απλά για να ξεμουδιάσεις τα πόδια σου για 3-4 λεπτά. Και φυσικά να μην μιλήσουμε για τους Πειραιώτες, με τι συνθήκες δουλεύουν το καλοκαίρι, αφού έχουν να αντιμετωπίσουν, επιπροσθέτως, την ύπαρξη κακού κλιματισμού λόγω NEOPLAN.
Αλήθεια, τι θα γίνει με τον Αύγουστο που τα δρομολόγια θα γίνουν πιο πιεστικά και κόσμος θα είναι στην Αθήνα λόγω της κρίσης; (πιστεύουμε ότι το όποιο συγκοινωνιακό έργο πραγματοποιείται αυτή τη περίοδο, γίνεται λόγω του φιλότιμου μας και μόνο αυτού).
Αλήθεια όταν μας εκπαίδευαν και μας μίλαγαν για κυκλικές γραμμές γιατί δεν έβαλαν σε αυτές, εκτός των 7,8,24 και 25 τις 1,5,6,12 ,15,16,17,20,21 κ.τ.λ. Που είναι επιτέλους αυτό το σωματείο να καταργήσει στην πράξη αυτά τα αισχρά δρομολόγια;
Να είναι δηλαδή στο τέρμα μιας γραμμής και δίνει «κάλυψη» στους οδηγούς να δουλεύουν πιο ανθρώπινα; Αλλά πώς να το κάνουν; Είναι καθόλου «καβαλίκα» τα τελευταία χρόνια; Η καρέκλα πρέπει να είναι «ηλεκτρική» κι όχι «γλυκιά».
Και εννοούμε, ότι όταν ο κόσμος σε διαλέγει ως εκπρόσωπο του, πρέπει να λύνεις προβλήματα και όχι να είσαι απών από την καθημερινότητα. Από την παραπάνω κριτική μας, εξαιρούμε 2-3 συναδέλφους, που ενώ είναι του σωματίου, τους έχουμε δει αρκετές φορές να είναι σε βαγόνι.
Ωστόσο όλοι οι υπόλοιποι, έχουν ξεχάσει πως γίνετε η «διατήρηση».
Φυσικά δεν μιλάμε για το πρόγραμμα της Κυριακής. Εκεί απλά εργάζεσαι και θέλεις να μην σου μιλήσει άνθρωπος μέχρι την Δεύτερα το πρωί.
Και μια και μιλάμε, ουσιαστικά, για την αξιοπρέπεια μας, ενώ εργαζόμαστε, νιώθουμε ντροπή που στα ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ παρακαλάμε τον ΗΣΑΠ για τουαλέτα και επίσης που στον ΑΓΙΟ ΙΕΡΟΘΕΟ, ένας ταβερνιάρης κατάργησε το τέρμα μας και όλα αυτά με την ανοχή των εκπροσώπων μας.
Εμείς στην ΕΝ. ΑΝ. οδηγοί είμαστε και αυτό θα παραμείνουμε ακόμη κι αν γίνουμε συνδικαλιστές, άρα αυτά τα προβλήματα θα είναι η «καθημερινή τροφή» μας .
Ένα άλλο στοιχείο που πραγματικά μας δυσκολεύει τη ζωή είναι η απουσία βαρδιόχαρτων από τις 31/05/2012. Πραγματικά εξαρτιόμαστε από την καλή θέληση κάποιων συναδέρφων, αν κάτι απρόοπτο προκύψει. Πως αγαπητοί, θα προγραμματίσουμε την εβδομάδα μας χωρίς πρόγραμμα; Τι λέει για αυτό το αγαπητό σωματείο; Και μια τελευταία ερώτηση. Μήπως βολεύει μερικούς, η απουσία πινάκων;
Έχουμε πολλά να πούμε, αλλά μέχρι τον Οκτώβριο, υπάρχει χρόνος. Και τώρα κάτι που σας υποσχεθήκαμε στην πρώτη ανακοίνωση. Τα μητρώα που απαρτίζουν το πυρήνα της «κίνηση» μας είναι τα εξής:
9609, 9718, 9741, 9875,10041,10045, 10046, 10048, 10055
Καιρός ήταν, να γεννηθεί κάτι καινούργιο!
Γιατί από τα παλιά μπουχτίσαμε!