Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

"Συλλαλητήριο" στους δρόμους θα βρούμε το δίκιο μας!!! Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 6.30 μμ Στα Προπύλαια!!!!

Στους δρόμους θα βρούμε το δίκιο μας!!! Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 6.30 μμ Στα Προπύλαια!!!! ενημέρωση στις γειτονιές και στους χώρους δουλειάς!!! Να μην πάρουν ούτε ανάσα οι σφάχτες των ονείρων μας..Να γίνουμε οι χειρότεροι εφιάλτες τους!!!! ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!!!