Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Πιθανόν μεταφέρετε για την Πέμπτη 20/9 η 24ωρη απεργία στη ΣΤΑΣΥ ....


Για την ερχόμενη Πέμπτη 20 του μήνα αναμένεται η 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων στα μέσα σταθερής τροχιάς (Μετρό, ΗΣΑΠ, Τραμ). 
Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στο ενδεχόμενο αύξησης της τιμής των εισιτηρίων ενώ σήμερα αναμένεται οι εργαζόμενοι στο λεωφορεία να αποφασίσουν αν θα συμμετάσχουν ή όχι στην απεργία.