Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Ανακοίνωση ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. για τη λειτουργία των Μέσων Σταθερής Τροχιάς την ΠΕΜΠΤΗ 20/9/2012


Σας γνωρίζουμε ότι την Πέμπτη 20 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012
ΔΕΝ θα εκτελούνται τα δρομολόγια του ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ (ΓΡΑΜΜΗ 1), του ΜΕΤΡΟ (ΓΡΑΜΜΕΣ 2 και 3) και του ΤΡΑΜ, λόγω 24ωρης απεργίας που έχουν προκηρύξει τα σωματεία των εργαζομένων.


ΠΗΓΗ