Στάση εργασίας στα λεωφορεία της Ο.ΣΥ. την Τετάρτη 26-9-2012
Με μια λιτή ανακοίνωση, το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ εξήγγειλε, για την Τετάρτη 26-9-2012 στάση εργασίας πρωί - βράδυ, έναρξη βάρδιας με 9:00πμ και 9:00μμ με λήξη βάρδιας.
Δείτε την σχετική ανακοίνωση: