Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Προς επίλυση το πρόβλημα με τις οφειλές των 64 εκατ. στον ΟΑΣΘ

Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και του ΟΑΣΘ, σχετικά με τα χρέη του Δημοσίου στον οργανισμό, τα οποία ανέρχονται στα 64 εκατ. ευρώ (τα ληξιπρόθεσμα ανέρχονται στα 20 εκατ. ευρώ).

Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, τα συναρμόδια υπουργεία πρόκειται να καταβάλλουν τμηματικά τις οφειλές. Όταν ξεκινήσει η πίστωση των πρώτων οφειλομένων, αναμένεται ότι θα απομακρυνθεί εντελώς ο κίνδυνος να μείνει… χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη.

ΠΗΓΗ