Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

ΟΑΣΘ: Χωρίς λεωφορεία το Σεπτέμβρη λόγω οφειλών 65 εκ. ευρώ!

Σε στάση πληρωμών προχωρά ο ΟΑΣΘ, λόγω οφειλών 65 εκατ. ευρώ από το κράτος, με αποτέλεσμα το Σεπτέμβριο...
να υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να μην κυκλοφορήσουν αστικά λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη...

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Οργανισμού Χρήστος Στεφανίδης στο Ράδιο Θεσσαλονίκης τα οφειλόμενα χρήματα είναι τόσα πολλά που δεν υπάρχουν πόροι για πετρέλαιο και πληρωμές εργαζόμενων κάτι που σημαίνει πως είναι πολύ πιθανό η πόλη να μείνει το μήνα αυτό χωρίς αστική συγκοινωνία.

ΠΗΓΗ