Ενστάσεις έχουν ορισμένοι οδηγοί της ΕΘΕΛ και των ΗΛΠΑΠ, σχετικά με την πρόταση του υπουργείου Μεταφορών για την επιβίβαση επιβατών μόνο από την μπροστινή πόρτα.
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Μεταφορών, το μέτρο θα ισχύσει αρχικά σε γραμμές με χαμηλή επιβατική κίνηση, με επίδειξη εισιτηρίου/ κάρτας στον οδηγό.
Αρκετοί οδηγοί επισημαίνουν ότι «το μέτρο δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην Αθήνα, πόσο μάλλον σε δρομολόγια με μεγάλη επιβατική κίνηση», συμπληρώνοντας ότι «θα σημάνει την αύξηση του χρόνου διεξαγωγής των δρομολογίων, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι κάτοικοι των Αθηνών χρειάζονται ''παιδεία'' για να υποδεχτούν μια τέτοια αλλαγή».
Τι γίνεται στον ΟΑΣΘ; Αν και τα μεγέθη δεν είναι συγκρίσιμα, στελέχη του ΟΑΣΘ επισημαίνουν ότι η είσοδος επιβατών, μόνο από την μπροστινή πόρτα, γίνεται σήμερα σε 21 λεωφορειακές γραμμές, στα περίχωρα της Θεσσαλονίκης, με πληρότητα κάτω από 25% (η αποβίβαση γίνεται από τις άλλες δυο πόρτες).
Με την εφαρμογή του μέτρου, σύμφωνα με στελέχη του ΟΑΣΘ, παρατηρήθηκε αύξηση εσόδων κατά 12%! Μάλιστα, το μέτρο θα επεκταθεί σύντομα σε άλλες 14 γραμμές, με πληρότητα κάτω από 30%.
Πάντως και στη Θεσσαλονίκη συνηγορούν ότι, αύξηση των εισιτηρίων κατά 25%, μάλλον θα βλάψει την επιβατική κίνηση, η οποία εκτιμάται ότι θα μειωθεί.
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Μεταφορών, το μέτρο θα ισχύσει αρχικά σε γραμμές με χαμηλή επιβατική κίνηση, με επίδειξη εισιτηρίου/ κάρτας στον οδηγό.
Αρκετοί οδηγοί επισημαίνουν ότι «το μέτρο δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην Αθήνα, πόσο μάλλον σε δρομολόγια με μεγάλη επιβατική κίνηση», συμπληρώνοντας ότι «θα σημάνει την αύξηση του χρόνου διεξαγωγής των δρομολογίων, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι κάτοικοι των Αθηνών χρειάζονται ''παιδεία'' για να υποδεχτούν μια τέτοια αλλαγή».
Τι γίνεται στον ΟΑΣΘ; Αν και τα μεγέθη δεν είναι συγκρίσιμα, στελέχη του ΟΑΣΘ επισημαίνουν ότι η είσοδος επιβατών, μόνο από την μπροστινή πόρτα, γίνεται σήμερα σε 21 λεωφορειακές γραμμές, στα περίχωρα της Θεσσαλονίκης, με πληρότητα κάτω από 25% (η αποβίβαση γίνεται από τις άλλες δυο πόρτες).
Με την εφαρμογή του μέτρου, σύμφωνα με στελέχη του ΟΑΣΘ, παρατηρήθηκε αύξηση εσόδων κατά 12%! Μάλιστα, το μέτρο θα επεκταθεί σύντομα σε άλλες 14 γραμμές, με πληρότητα κάτω από 30%.
Πάντως και στη Θεσσαλονίκη συνηγορούν ότι, αύξηση των εισιτηρίων κατά 25%, μάλλον θα βλάψει την επιβατική κίνηση, η οποία εκτιμάται ότι θα μειωθεί.