Σε εξέλιξη βρίσκεται ο μεγάλος αρχιτεκτονικός διαγωνισμός «Re – think Athens», της σπουδαιότερης οικιστικής παρέμβασης στο κέντρο της Αθήνας.
Η παρέμβαση στηρίζεται, κυρίως, στην πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου. Στο πλαίσιο εκδηλώσεων του δήμου Αθηναίων για την «Εβδομάδα Βιώσιμης Μετακίνησης» μελετητής, που μετέχει στην όλη προσπάθεια, ανέφερε ότι με την ολοκλήρωση του έργου προβλέπεται μείωση της θερμοκρασίας, κατά μήκος του έργου, ως και 3 βαθμούς κελσίου!
Υπενθυμίζεται ότι το έργο, ύψους 200 εκατ. Ευρώ, έχει ορίζοντα υλοποίησης 3 έτη. Πρόκειται για μια πολύπλευρη παρέμβαση, που εκτείνεται από τη λεωφόρο Αμαλίας έως το τέλος της οδού Πατησίων, έχει ως άξονα τη λεωφόρο Πανεπιστημίου και κορυφώνεται σε μια νέα πλατεία Ομονοίας.
Η «πράσινη» οδός Πανεπιστημίου προβλέπεται ότι θα είναι εξαιρετικά φιλική στον πεζό ή στο ποδήλατο, χωρίς να είναι πεζόδρομος.
Θα περιλαμβάνει μια νέα γραμμή Τραμ που θα συνδέει τη λεωφόρο Αμαλίας με τα Πατήσια, θα διασχίζεται κάθετα σε 4 δρόμους από μέσα μεταφοράς και αυτοκίνητα και θα επιτρέπει την παρόδια εξυπηρέτηση με αυτοκίνητο.
Η κυκλοφορία που κατέρχεται σήμερα προς το κέντρο από τη Βασιλίσσης Σοφίας θα διοχετευτεί στην οδό Ακαδημίας, η οποία αλλάζει κατεύθυνση.
Η άνοδος, από την οδό Πειραιώς, θα συνεχίσει να λειτουργεί όπως είναι σήμερα, από τη Σταδίου προς τη Φιλελλήνων. Η οδός Αγίου Κωνσταντίνου θα αντιστραφεί συνδέοντας τη δυτική είσοδο στην Αθήνα με την Γ΄ Σεπτεμβρίου.
Η πρόσβαση από τη λεωφόρο Συγγρού προς το Κολωνάκι θα γίνεται από τη Βασιλέως Κωνσταντίνου και τη Βασιλίσσης Σοφίας, ενώ μόνο η κίνηση προς το εμπορικό τρίγωνο, τη Βουλή και την Πλάκα θα ακολουθεί τη λεωφόρο Αμαλίας.
Η παρέμβαση στηρίζεται, κυρίως, στην πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου. Στο πλαίσιο εκδηλώσεων του δήμου Αθηναίων για την «Εβδομάδα Βιώσιμης Μετακίνησης» μελετητής, που μετέχει στην όλη προσπάθεια, ανέφερε ότι με την ολοκλήρωση του έργου προβλέπεται μείωση της θερμοκρασίας, κατά μήκος του έργου, ως και 3 βαθμούς κελσίου!
Υπενθυμίζεται ότι το έργο, ύψους 200 εκατ. Ευρώ, έχει ορίζοντα υλοποίησης 3 έτη. Πρόκειται για μια πολύπλευρη παρέμβαση, που εκτείνεται από τη λεωφόρο Αμαλίας έως το τέλος της οδού Πατησίων, έχει ως άξονα τη λεωφόρο Πανεπιστημίου και κορυφώνεται σε μια νέα πλατεία Ομονοίας.
Η «πράσινη» οδός Πανεπιστημίου προβλέπεται ότι θα είναι εξαιρετικά φιλική στον πεζό ή στο ποδήλατο, χωρίς να είναι πεζόδρομος.
Θα περιλαμβάνει μια νέα γραμμή Τραμ που θα συνδέει τη λεωφόρο Αμαλίας με τα Πατήσια, θα διασχίζεται κάθετα σε 4 δρόμους από μέσα μεταφοράς και αυτοκίνητα και θα επιτρέπει την παρόδια εξυπηρέτηση με αυτοκίνητο.
Η κυκλοφορία που κατέρχεται σήμερα προς το κέντρο από τη Βασιλίσσης Σοφίας θα διοχετευτεί στην οδό Ακαδημίας, η οποία αλλάζει κατεύθυνση.
Η άνοδος, από την οδό Πειραιώς, θα συνεχίσει να λειτουργεί όπως είναι σήμερα, από τη Σταδίου προς τη Φιλελλήνων. Η οδός Αγίου Κωνσταντίνου θα αντιστραφεί συνδέοντας τη δυτική είσοδο στην Αθήνα με την Γ΄ Σεπτεμβρίου.
Η πρόσβαση από τη λεωφόρο Συγγρού προς το Κολωνάκι θα γίνεται από τη Βασιλέως Κωνσταντίνου και τη Βασιλίσσης Σοφίας, ενώ μόνο η κίνηση προς το εμπορικό τρίγωνο, τη Βουλή και την Πλάκα θα ακολουθεί τη λεωφόρο Αμαλίας.