Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Απεργία την Πέμπτη στα μέσα σταθερής τροχιάς



Απεργία την Πέμπτη στα μέσα σταθερής τροχιάς

Εικοσιτετράωρη απεργία την Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς.
Οι εργαζόμενοι σε μετρό, τραμ και ηλεκτρικό αντιδρούν στις νέες περικοπές στις αποδοχές τους και στην αύξηση του εισιτηρίου κατά 25% το πρώτο τρίμηνο του 2013.
Τέλος οι εργαζόμενοι ζητούν επίσης τη μείωση της τιμής του εισιτηρίου στο 1 ευρώ αλλά και την θεσμοθέτηση της δωρεάν μετακίνησης για τους ανέργους, τους φοιτητές και τους χαμηλοσυνταξιούχους.