O.SY. BUS DRIVERS "OSY. BUS DRIVERS" Μ. Κεφαλογιάννης 03.05.2006 ΣΕ ΔΉΛΩΣΉ ΤΟΥ.... - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » "OSY. BUS DRIVERS" Μ. Κεφαλογιάννης 03.05.2006 ΣΕ ΔΉΛΩΣΉ ΤΟΥ....

"OSY. BUS DRIVERS" Μ. Κεφαλογιάννης 03.05.2006 ΣΕ ΔΉΛΩΣΉ ΤΟΥ....

Written By OsyBusDrivers on Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012 | 2:23 π.μ.

Είμαστε όλοι καραγκιόζηδες
Κι εγώ είμαι Καραγκιόζης,
αφού μεγαλοδημοσιογράφος
μου ζήτησε να δώσω
άδεια οπλοφορίας
σε ψυχασθενή
και θα τη δώσω


(Μ. Κεφαλογιάννης 03.05.06)


Σε ποιά σύγχρονη χώρα στέλεχος της κυβέρνησης προαναγγέλει πως θα παρανομήσει σε εγκληματικό βαθμό και δεν ταράζεται κανείς;

«Κι εγώ είμαι Καραγκιόζης, αφού μεγαλοδημοσιογράφος μού ζήτησε να δώσω άδεια οπλοφορίας σε ψυχασθενή και θα τη δώσω»
Αυτά υποτίθεται πως δήλωσε Έλληνας υπουργός. Ο Τύπος από τότε ασχολείται με το γεγονός πως ο υπουργός χαρακτήρισε εαυτόν και την Κυβέρνηση Καραγκιόζηδες. Περί του προαναγγελθέντος εγκλήματος δεν γράφει κανείς τίποτα. Ατάραχος και μακάριος ο Τύπος, στον ύπνο της η αντιπολίτευση.
Παρανομείστε λοιπόν με την ανοχή της πολιτείας. Αρκεί να αποδώσετε τις εγκληματικές σας προθέσεις στον Καραγκιόζη.
Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top