Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Ε Π Ε Ι Γ Ο Ν !!! ζητείται αίμα ομάδας Ο - (Rezus Αρνητικό)

Zητείται αίμα ομάδας Ο - (Rezus Αρνητικό) για ασθενή που πάσχει από μεσογειακή αναιμία και έχει ξεπεράσει κατά πολύ το όριο κινδύνου!

Το όνομά της είναι Ανδρούλα Λουκά η οποία μεταγγίζεται στο Δρακοπούλειο Νοσοκομείο Αθηνών. Όποιος μπορεί να δώσει αίμα θα σώσει μία ζωή...

Σας ευχαριστώ από καρδιάς